lördag 14 mars 2015

Veckans GIF-lirare: Amilia Högbacka..


Så var det dax för årets första GIF-lirare och det var en lätt match att utse denne.Tyckte det var roligt att återse de spelare som jag kände igen och då tänker jag lite extra på Lovisa Byman, Ellen Sandström och Darja Andersson som tog för sig på plan, men det är ingen av dem som får årets första utmärkelse utan det blir Amilia. Nu igen tänker du då hon fick några förra året om jag inte missminner mig så var det två men orsaken är den samma. När hon vill något då finns det ingen som kan stoppa henne och över hela matchen så var det andra som gjorde en större insats men jag går verkligen igång när hon går all-in. Det hände några gånger under matchen och jag njöt när hon tände på alla cylindrar så kände jag känslan. Såg henne göra det under en hel match några gånger under förra säsongen och vet att det finns där inne och jag vill se mer av det under kommande säsong. Kan tänka mig att hon får mer speltid i A-laget under året som kommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar