lördag 7 mars 2015

Säg den glädje som vara för evigt...


Som ni märkt så har jag följt Falu FK:s öde för att se om de skulle få spela i division två västra Svealand och få möta de ljusblå. Som ni märkte i min genomgång om ni kommer ihåg den så tyckte jag att de var ett spännande lag och jag undrade hur högt upp de skulle ta sig i tabellen och inte om de skulle hänga kvar. Det jag hörde från en av mina läsare i veckan var att de som skulle som Falu BS få spela i serien men nu någon dag senare så har det kommit nya besked och där har Falu BS degraderats till division fyra och Avesta-Skogsbo erbjudits platsen i tvåan..
Foto: Det vanliga från Falu FK hemsida. Tänk vilken glädje som mynnar ut i detta. En varm tanke skickas till alla fotbollsspelare i Falun...

Här är länken som hon skicka mig:

http://www.dt.se/sport/fotboll/bs-mardrom-far-borja-om-pa-noll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar