fredag 11 oktober 2013

Gideonsbergsbloggen ger lite gratis reklam till Rönnby..


För några veckor så hörde jag mig själv säga: "Nej, jag ska inte starta en innebandyblogg" och nu sitter jag här i full färd att besudla Gideonsbergsbloggen med ett innebandyreferat (det är väl tur att jag inte har hand om hemsidan ), men låt oss se det som att en generös Gideonsbergare gör lite gratis reklam för stans bästa lag. Igår kväll så mötte de Djurgården och inom ett par minuter så hade Rönnby exploderat och gjort två snabba mål innan 08-orna hann täta till. 3-0 kom på en fin straff. I andra börjar Djurgården knapra in och gör 3-1 på ett långskott som måste ha överraskat Rönnybys målvakt och 3-2 gör de på en målvaktsretur innan Rönnby gör 4-2 på en frislagsvariant och 5-2 då det bara blixtrar till på vänsterkanten innan Djurgården reducerar då en spelare omarkerad på bortre gör 5-3. I sista perioden så gör Rönnby 6-3 på ett rappt skott och 7-3 rullar retligt in när Djurgården tagit ut målvakten...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar