torsdag 3 oktober 2013

Den stora sömnen...

Säsongen slutade med ett fyrverkeri av lycka och i onsdags så spelades den sista F17-matchen så nu lugnar det ner sig både för spelarna och för mig, vilket gör att den här bloggen går ner i ett vilostadie, eller rättare sagt att det inte kommer att skrivas lika mycket. Har nu material för en till men sen får jag ta på volley det som dyker upp. Jag vet hur jag fungerade med Moresport där jag såg försäsong och höll koll på de andra lagen och förra året blev det lite futsal. Den här bloggen kommer att drivas och motiveras av glädje så jag vet inte nu vad jag kommer att skriva om och bevaka men samtidigt så vet jag själv lite hur jag fungerar, men tro inte att det kommer att ligga i någon slags träda tills division två serien startar för har man en blogg, så har man en blogg och jag har startat den för jag hade något jag ville bevaka. Vet och ser att den här bloggen fyller ett behov, första och främst hos mig att jag vill bevaka något som naturligt inte får utrymme i media, läs VLT. Tittade i måndags om det skulle vara någon notis om avancemanget men jag vet att det är för låg nivå för det är bara division ett som är intressant och på ett sätt förstår jag dem, men själv vill jag kunna läsa och därmed måste jag skriva. Uppenbarligen fyller det ett behov hos dig också och en hel del andra. Nu när utgivningen blir mera oregelbunden så kan du göra på dessa sätt:

1, Naturligtvis gå in och kolla lite ibland...

2, Följ mig på twitter där jag länkar till mitt konto moresportdam som jag håller kvar vid för har man jobbat upp lite över 160 följare så vill man att de ska ha koll på vad som händer i Gideonsberg. Intressant att se flödet av läsare från twitter och jag vet att en hel del av dem är kompisar till spelare som läser när de retweetar och det är en målgrupp som jag vill nå för spelarna gör bra saker och jag vill att andra ska få veta det...

3, Startade upp sidan Gideonsbergsbloggen på Facebook och lanserar den härmed så att du kan få länk till inlägget i din Facebookfeed. Jag vet inte hur det fungerar men jag hoppas du kommer att få upp allt för del lever ju på pengar och jag vet inte om de vill ha betalt för att leverera allt...

4, Prenumerera på inlägg. Har själv en damfotbollsblogg som jag prenumererar på till min jobbmail. Visade min blogg för chefen förra veckan, sen sa jag "nu lägger jag den som favorit hos dig så att du hittar dit igen..." :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar