onsdag 21 september 2016

Norra Svealand ett tipset...


Hade köpt biljetter till derbyt mellan Djurgården och AIK och skulle åka med en kompis och hans dotter men i början av veckan så undrade jag för mig själv att "hm, när var det finalen i Winnerlöv cup varr?" och gick igenom veckans matcher i Västmanland på SvFF:s hemsida och såg att att det var igår och jag insåg då att det skulle krocka och tänkte "ja, ja".
När jag i halvtid satt och väntade att röken från bengalerna skulle lägga sig så att andra halvlek skulle kunna att kicka igång så kollade jag matchresultatet och såg att BK30 hade vunnit med 2-0 och tänkte att det var ju  ingen utklassning. På väg hem efter det trevliga derbyt så såg jag att de var två spelare med förflutet i ljusblått som hade stått för målen dels Ulrika Rejdemark som hade gjort 1-0 på straff i den 36:e minuten ( så kul att hon fortsatt kan spela fotboll efter alla hennes skador ) och dels Jennifer Forsman som numera även heter Ekfeldt som gjorde 2-0 målet fem minuter senare..



Nu till veckans tips och det förra vann jag med fyra rätt då jag bland annat fick in den oavgjorda mellan Gamla Uppsala och Gustaf men nu kan man ju inte vila på gamla lagrar utan man måste  sträcka sig mot nya tips:

1, Brommapojkarna - Bollstanäs X Ska man våga sig att trycka in ett kryss där?

2, Tierp - Ornäs 2 Ornäs verkar ha energin...

3, Gideonsberg - Gamla Uppsala X

4, Djursholm - Huge 2

5, Gustafs . Ljusdal 1

6, Rimbo - Bele Barkarby 1

Ja, det här tipset kan gå hur son helst...

Vill du vara med så kan du lämna det i kommentatorsfältet här eller på Facebooksidan, på Twitter om du följer mig där eller via SMS om du har mitt mobilnummer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar