onsdag 14 september 2016

Norra Svealand ett tipset...


Onsdag kväll och jag försöker att låta bli att bli förkyld och tänkte få ihop ett tips innan jag ger kroppen tid att återhämta sig så immunförsvaret kan ge sig på de rackarna som försöker att smyga sig på mig men ett tips ska jag väl att kunna få ihop...
Rättade precis tipset och tänkte att "här blir det ingen vinst med mina två rätt", men det ville sig inte bättre än att min kombatant fick noll rätt. Ja, det var inte lättippat men vi ger oss i kast med det nya

1, Gamla Uppsala - Gustafs X

2, Rimbo - Brommapojkarna 2

3, Huge - Bele Barkarby 1

4, Bollstanäs - Gideonsberg 1

5, Ornäs - Djursholm 1

6, Ljusdal - Tierp 1

Vill du vara med så kan du lämna det i kommentatorsfältet här eller på Facebooksidan, på Twitter om du följer mig där eller via SMS om du har mitt mobilnummer...

Töcksforskollen: Vi har inte riktigt haft koll på hur det går för Töcksfors men i sista omgången så förlorade de med 3-0 mot serieledarna Lidköping som kan vara det lag som BK30 får möta i kvalet ( även om VLT råkade att skriva Linköping men de är ju en i en helt annan division ) och i omgången före så vann de på hemmaplan mot Vallens IF med 3-2 där det var Anna Herczeg som gjorde Töcksfors 1-0 och 2-1 mål i den 7:e respektive den 52:e minuten och 3-2 målet som gav dem alla tre poängen gjordes av Frida Brunzell. De har nu 17 poäng och Mossens BK som ligger under strecket har 18 och Vallens IF som ligger över har samma poäng och Stenungsunds IF har 19 så än lever hoppet för Töcksfors som möter Mossens BK i en sexpoängsmatch nu på lördag..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar