onsdag 7 september 2016

Norra Svealand ett tipset...


Var och såg Sverige spela mot Holland igår och det var kul att se det nya landslaget och vilken målvakt vi har i Robin Olsen. Det förra landslagets spelide´stavas Zlatan och vi skojade om att den nya heter "byt in Norrköpingssspelare".

Häromdagen tänkte jag tanken att lägga ner den här bloggen. Har inga planer på det men tänkte tanken men jag tänkte att "vem ska då skriva om det ljusblåa laget" speciellt om hemsidan haltar så det blir allt att fortsätta...

Ny vecka betyder nytt tips och så här ser mitt ut:

1, Djursholm - Ljusdal 2

2, Huge - Rimbo 1 Det här är lite av en chansning...

3, Gustafs - Bollstanäs 2 ( råkade kalla Bollstanäs för Bollnäs i förra veckans tips )

4, Tierp - Gamla Uppsala X

5, Bele Barkarby - Ornäs 1

6, Gideonsberg - Brommapojkarna 2

Förra veckan var ingen bra omgång för både Kjell Lenader och jag hade två rätt. Vi vill gärna ha lite utmaningar  och du vara med så kan du lämna det i kommentatorsfältet här eller på Facebooksidan, på Twitter om du följer mig där eller via SMS om du har mitt mobilnummer...

Bilden är från gårdagens match och vi var fem svenskar och en holländare som åkt upp...

Och som lite kuriosa så kan du får läsa om BK30:s nya målvakt:

http://www.vlt.se/sport/fotboll/1.4264285-landslagsmalvakt-fran-aik-klar-for-topplaget-bk30




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar