lördag 4 juli 2015

Veckans andra hedersomnämnande: Zahra Hait Warsame...



Nu ska jag vara helt ärlig men vad jag tänkte under matchen mot IFK Kumla. Så här tänkte jag om de F17 spelarna som byttes in i andra halvlek och jag tyckte det var kul att de fick speltid..
1, Linnea Söderberg - imponerade..
2, Emma Bramming - gjorde en helt godkänd insats
3, Zahra Hait Warsame - gjorde inget avtryck alls utan jag tänkte "kul att hon fick lite speltid"



Mot Lillån förändrades min bild för hon var en av dem som var med och kämpade och hon sprang som en gasell och jagade bollar som Elvira Gustafsson matade upp för att inte Lillån skulle surra kring det ljusblå straffområdet. Som jag sade igår så gjorde hela laget en kämpa insats men som första gången i A-laget med så mycket speltid så säger jag "well done" med tanke på hur matchen utvecklade sig.

I onsdags i F17 matchen mot IFK Västerås så visade hon upp lite av sin teknik och det gjorde inte saken sämre...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar