måndag 20 juli 2015

Så där ja...


På kvällen efter att jag publicerat min sommarlovsblogg så pajade min dator så jag fick köpa en ny. Tack och lov så kunde jag föra över alla bilder till ett USB-minne. När man har en ny dator så känns den så ren så jag drog mig för att börja ladda ner saker på hårddisken, men det första jag laddade ner var en lagbild från F99-orna från Gothia som jag har som bakgrundsbild.
Det andra bilden jag laddade ner var den här för det var kul att läsa om Izabell Rydells framfart på Gothia. Har bara följt de ljusblå lite sporadiskt under deras Gothia-äventyr och då har jag följt F99-orna på Instagram..
Det var verkligen skönt att gå på semester dels från mitt jobb men det blev lite semester från den här bloggen också då jag inte tittat till den en gång då det inte fanns någon genväg dit från min nya dator, men det är skönt att känna mig laddad för jobbet igen som jag börjar på måndag men även att börja på att blogga igen. Blir väl inte varje dag men nu känns det som jag är åter..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar