tisdag 27 januari 2015

Ännu mera fokus på¨Izabell...


Jag har helt klart för mycket att göra på jobbet så jag knappt ens har tid att bläddra igenom VLT men så är det. Tur för mig och er att det finns andra som är vaksamma för idag kom mannen förbi som tipsade mig förra gången det stod om Izabell Rydell i tidningen då jag också missat det och berättade att det i torsdags var ett helt uppslag om henne. Han erbjöd sig att ta med mig till den mig men så gjorde jag en tillsyn hos en dam och passade på att titta i hennes tidningsinsamling och där låg den. Väl hemma så tog jag mig tid att läsa den och det är alldeles för mycket för att återberätta. Bor du i Västerås så har du den nog hemma då VLT delas ut gratis på torsdagar. Det som ur ljusblå synvinkel är roligt är att hon berättar att när det är dax att välja så är det fotbollen som går först och det är fotbollsproffs som hon drömmer om att bli...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar