onsdag 27 juli 2016

Norra Svealand ett tipset...


Piggare än när jag skrev förra tipset och även lite tidigare ute med det och min sena tipsrad gjorde att jag inte fick in något mera tips än mitt eget i förra omgången...

Nej nu kan jag inte vänta...

1, Bollstanäs - Gamla Uppsala 1 Bollstanäs kommer att ta klivet upp...

2. Brommapojkarna - Ljusdal X Kan lika gärna bli en etta...

3, Gustafs . Huge 1 Hemmalaget är revanschsugna...

4, Tierp - Bele Barkarby 1

5, Gideonsberg - Ornäs 1 Vad än Ornäs tror...

6, Rimbo - Djursholm 1

Vill du vara med vilket du vill så kan du lämna ditt tips i kommentatorsfältet, eller på Gideonsbergsbloggens Facebooksida men det går precis lika bra att lämna det via Twitter om du följer mig där eller via SMS om du har mitt mobilnummer..

Bilden är tagen från en tidigare match mellan de ljusblå och Ornäs...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar