torsdag 21 juli 2016

Norra Svealand ett tipset...


Började att jobba i tisdags och insåg direkt att jag hamnat i värsta vårdkrisen så igår funderade jag på om jag skulle ta en bloggpaus och idag känner jag mig inte sugen heller men jag ska väl få ihop ett tips så får jag hoppas att det rullar på..

Vi kör väl igång:

1, Bele Barkarby - Gustafs 2 Ja, det är svårt att sia om lagen lagt av sig över uppehållet..

2, Ornäs - Brommapojkarna 2 Den här är inte så enkel som man tror för Ornäs hade kommit igång bra

3, Ljusdal - Bollstanäs 2 Blev grymt imponerad av Bollstanäs när de mötte de ljusblå..

4, Huge - Gideonsberg 2 Måste börja tro på de ljusblå igen nu när toppmatcherna är avklarade..

5, Djursholm - Tierp 2 Bara tvåor hitintills

6, Bele Barkarby - Rimbo 2 Vi kör väl i den matchen också på det här tipset..

Vill du vara med och tippa så kan du skriva i kommentatorsfältet, på Gideonsbersbloggens Facebooksida kommentatorsfält, följer du mig på Twitter så kan du lämna det där och har du mitt mobilnummer så skicka ett SMS. Gör det som passar dig bäst för det viktiga är att du lämnar in det...

Oj, bara tvåor..

Tänkte på de ljusblå då Island mötte Frankrike och tänket att så där var det i matchen mot Bollstanäs och så föll mina tankar lite senare när VIK lade ner sin verksamhet och jag undrade för mig själv om vi kommer att få se några nya spelare i den ljusblåa tröjan. Var och vattnade hos min syster idag som bor på Önsta-Gryta och på hemväg så tog jag cykelvägen som passerar Önsta IP och skymtade några ljusblåa spelare..

Foto: Kristina Åhle´n..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar