onsdag 23 december 2015

Thank God for Google, Elin..


Elin Gunnarsson ansluter till de ljusblå från BK30, men vem är denne Elin? Att hon spelade i BK kan till och med jag berätta eftersom jag har följt dem lite så där som det blir när man har ljusblå prioritet. Lite googling visade att hon har hoppat in en del och gjort lite mål i BK men även att hon har spelat i Forsby och bland annat kvitterat där i en match mot de ljusblå som jag har sett. Det tycker jag att vi förlåter henne med denna övergång. Tycker det är kul att kanalen mellan BK30 och de ljusblå är öppen i alla fall åt det hållet, Maria Fjellman tidigare under säsongen och nu Elin.

Är lite pigg efter ha varit och simmat så nu ska vi kolla på Elins säsong i BK30 så tryck nu på läs mer för att se hennes fotbollsår 2015 i A-lag och i Svenska Cupen:




18/4 BK30-Älvsjö: Byttes ut i den 73:e minuten i en match som förlorades med 0-2..

25/4 Rynninge-BK30: Började på bänken i matchen som vanns med 3-1. Byten är inte angivna i den matchen...

2/5 BK30-Sätra: Byttes in i den 82:a minuten i en match som vanns med 4-2..

12/5 VIK-BK30: Byttes in i den 84:e minuten i matchen som vanns med 2-0..

16/5 BK30-Örebro SK Söder: Byttes in i den 63:e minuten i matchen som förlorades med 1-4..

24/5 Forsby-BK30: Spelade hela matchen och gjorde 3-2 målet i en match som vanns med hela 7-2..

30/5 BK30-P18: Byttes in i den 45:e minuten då Maria Fjellman gick ut i en match som slutade mållös..

6/6 IFK Nyköping-BK30: Byttes in i den 65:e minuten och ersatte även i den här matchen Maria och den förlorades med 1-3

13/6 Boo-BK30: Där saknades hon och de vann med 4-2...

17/6 BK30-Enskede: Här saknades hon i en match som vanns med 3-0..

24/6 Brommapojkarna-BK30: Saknades i en match som förlorades med 2-0..

26/7 BK30-Rynninge: Saknades i en match som vanns med 1-0...

1/8 Älvsjö-BK30: Saknades i en match som vanns med 2-1..

8/8 Sätra-BK30 : Saknades i en match som vanns med 5-0...

15/8 BK30-VIK: Trodde inte hon skulle dyka upp igen men här så byttes hon in i den 82:a minuten i matchen som förlorades med 2-5..

22/8 Örebro SK Söder-BK30: Var på bänken hela matchen son vanns med 4-1

29/8 BK30-Forsby: Byttes in i den 82:a minuten i matchen som vanns med 4-0..

5/9 P18-BK30: Var på bänken under matchen som vanns med 0-2..

12/9 BK30-IFK Nyköping: Var på bänken hela matchen som vanns med 4-3..

19/9 BK30-Boo: Byttes ut i den 68:e minuten i en match som förlorades med 3-4...

26/9 Enskede-BK30: Byttes ut redan i den 19:e mintuen i en match som slutade mållös..

3/10 BK30-Brommapojkarna: Saknades i matchen som slutade 2-2..

Var man kan säga om detta? Hon lär få mer speltid i en ljusblå tröja och har hon spelat regelbundet i division ett delar av matcher så kan hon verkligen tillföra något i ljusblått..



Hm, blev just nyfiken på Svenska cupen och där spelade hon hela matchen mot Korsnäs som vanns med hela 7-0 och det är en match som jag kommer ihåg att jag såg..
Var inte med i 7-3 segern över Gustafs GOIF...
Var på bänken hela matchen i 1-4 förlusten mot Eskilstuna United...

Nu blev jag glad när jag tänkte på att jag ska träna en dag med United och det är värt varje öre. Tror inte någon spelare har fått en sån här genomgång. Håller på att titta på Fredspriskonserten som jag har sett förut samtidigt men nu tackar jag för mig..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar