lördag 19 december 2015

Några dagar före jul...


Ja, det är några dagar före jul och idag så ska det pyntas. Några av mina läsare kunde informera mig om vilka lag som de ljusblå kommer att möta nästa säsong och när inspirationen infinner sig så kommer vi att gå igenom dem lite. Det här är en inspirationsblogg så det gäller att surfa på vågen när den kommer. Det är lättare under säsong när nyheterna jagar en. Har ganska tufft på jobbet just nu och det tar en hel del energi men idag kände jag lite inspiration och har man en blogg så har man...

Några nyheter dök upp på de officiella hemsidan och den som inte har berörts här tidigare det var att Amilia Högbacka hade skadat korsbandet vilket är en mycket tråkig nyhet då hon hade haft en riktigt bra säsong, jag sin bästa. Hoppas verkligen att rehabiliteringen går så bra som den kan gå och att Amilia känner att motivationen inte tryter. Ja, verkligen tråkigt men nu har det hänt...

Var ut igår kväll med mer än ett dussin personer från jobbet och åt gott på Bianchi restaurangen. Där stod det ett pepparkakshus som jag tittade närmare på och som var del i ett projekt att samla in pengar till Stadsmissionen. Denna får illustrera denna blogg...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar