lördag 19 december 2015

Gideonsbergsbloggen tränar med Eskilstuna United...


Den här bloggen brukar innehålla orden "tränar med" men då handlar det alltid om att Cassandra Korhonen eller Elvira Gustafsson tränar med något lag men idag är det en different story:

Följer Eskilstuna United på Twitter och häromdagen så såg jag att de hade en länk till Tradera där man kunde buda på att få träna med den en dag, få en matchtröja och ett årskort till deras matcher.  Allt detta till förmån för Musikhjälpen. Förstod på en gång att det här skulle jag buda på och lade upp en strategi för jag vet att om man inte har lite äventyr så tvinar man bort och det vill jag inte göra. Det var ett bud lagt på 3000 kronor och jag följde det hela och efter typ ett dygn så höjdes det till 3050. Bestämde mig för att vänta tills det var några minuter kvar och höja budet. Satt då i den största salongen på Filmstaden och såg på den nya Star Wars filmen som får högsta betyg av mig och 55 minuter in i den med fem minuter kvar av auktionen så lade jag ett maxbud på 3500 ( hade varit beredd att gå längre ) men det hela slutade med 3100.

Vilket äventyr det här ska bli...

Förra året så budade jag hem Kosovare Aslanis tröja för 6000 och i år detta. Vad händer nästa år? Skulle jag kunna buda på en träningen med de ljusblå så skulle jag göra det men jag skulle vara mer nervös då än än att möta allsvenska stjärnor...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar