torsdag 9 januari 2014

Grattis på 100 bloggsdagen...


Ja, då har dagen kommit då vi (jag räknar in dig) firar 100-bloggsdagen. Startade den här för att jag har ett hjärta för Gideonsberg, men tyckte att det ljusblå laget hade hamnat i radarskugga efter nedläggningen av A-laget och jag hade följt dem oavsett hur det har gått men allt har spelat mig helt i händerna med avancemanget, för visst blev allt mycket roligare med en ny utmaning för laget. Ja, jag vill dra mitt strå till uppmärksamhetsstacken för fågeln Fenix-Gideonsberg och alla som gör den till det. Tycker det är kul att googla och hitta sökresultat där jag har fått vara med och synliggöra vad som händer, för skrivs det inte så händer det inte på samma sätt och jag tycker laget och spelarna som gör laget är värda uppmärksamhet. Vi tar en ur laget, låt oss säga Jonna Sjöberg, jag vill att när det googlas så ska man få sökträffar för visst finns det inget tråkigare när man googlar ett spelare och så får man bara lite statistik för det är ju en person som är en del av ett lag, en person som verkligen satsar, tränar, tycker det är kul och prioriterar verkligen och prioriterar något som jag uppskattar att titta på och engagera mig i. Jag är nog rätt person för det här för jag är entusiastisk, nyfiken och lite klåfingrig på tangenterna. När vi firar 200 då är det säkert strax före säsongsstart eller strax efter beroende på vad jag kan leta reda på. Tycker det är roligt varje dag jag hittar något att skriva om, om mitt favoritlag och allt som rör sig i dess periferi...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar