onsdag 29 januari 2014

Gideonsbergsbloggsglädje...


Jag har som ni förstår följt Gideonsberg i ett antal år och har lätt att få favoriter, väldigt lätt så jag har ganska många. En av dem är Freja Grabmüller och det tog mig hårt när hon gick till BK30. Det precis då när typ alla gick dit, Nicole Modin, Cassandra Korhonen och Jennifer Forsman. Jag tog alla övergångar bra men inte Frejas då det blev droppen som fick min bägare att rinna över. Det tog några veckor att komma över det. Hennes säsong i BK30 var inte mycket att hurra för med den stora konkurrensen. Om jag inte missminner mig så fick hon chansen i den ödestigra matchen mot Örebro SK Söder då de fick sin första förlust. Nu blev jag jätteglad när jag såg att hon skrivit på för Irsta. Så kul att hon kommer att få speltid. Det önskar jag henne verkligen för ska man utvecklas så måste man få stå. Har inte koll på konkurrenssituation där men det blir i alla fall bättre än i BK30...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar