torsdag 24 november 2016

I feel like Father Christmas...


Ja, visst känner man sig som jultomten, dvs "nedkyld och skäggig" efter att suttit och tittat på kvällens träning för att kunna leverera årets chokladjulkalender. Det är fjärde året jag gör en och de tidigare åren så har jag bara gjort en till en kompis som inte längre går och se de ljusblå matcherna, men förra året så sa Matilda Åhlen´s mamma Kristina att hon var intresserad så nu i november så kontaktade jag henne och hon är ju det ljusblå lagets hovfotograf och jag ville att hon skulle välja ut årets bästa bild men efter lite konfererade med sin dotter så kom de fram till att de ville ta en speciell julig bild till kalendern. Fick en bild förra torsdagskvällen och skickade iväg en beställning på sexton stycken för det blev hela fjorton beställda av spelare och sen en till min kompis och då den nu var så snygg ( det har den ju varit tidigare också men nu sprängde jag ju en kalenders vallen ) så beställde jag en till mig själv också. Hade tänkt att prata med någon förälder under träningen men de hade sitt förnuft i behåll och hade valt att inte sitta i en och en halv timme ute i kylan. Det var väldigt roligt att få leverera den..
Fick fyra kvar som jag inte kunde leverera men dem tar jag mig till Bombadier Arena på lördag när det är futsal...



PS. Övertagande av hemsidan har blivit försenad då det har varit något med inloggningen men å andra sidan så har det inte varit något att skriva om, men tur är att jag har min blogg DS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar