fredag 4 november 2016

Gideonsbergsbloggen mot nya tider..


Gick in och skulle skriva detta inlägg och såg att det var en månad sen sist jag skrev något. Det har varit skönt med ett uppehåll. Fick höra att det fanns ett intresse att jag skulle ta över Gideonsbergs hemsida och efter lite om och men så fick vi till ett möte igår och den båten sattes i sjön. Det sades inte så mycket men jag hade redan tänkt ut det hela att det inte är så svårt att anpassa det jag skriver till en hemsida istället. Det är bara att ändra lite format och tänka hemsida istället för personlig blogg och det ska väl inte vara så svårt. Det kommer att bli intressant att ta det här steget för den här bloggen hade ju hittat sin form men haft inslag som kommit och gått så det har ändå varit något levande och inte stöpt i en stel form även om det har haft en form..
Den här bloggen kommer med största sannolikhet finnas kvar för det som inte passar in på en hemsida. Den stora förändringen blir för mig att istället för att titta på utifrån så att få komma och ta sig in. Det kommer att vara träningsuppehåll nu några veckor då Hans Johansson det ljusblå lagets tränare ska ha lite semester. När han är åter och träningarna drar igång igen så hoppas jag att det ska bli mera liv på hemsidan och vi får se vad som spiller över på den här bloggen...

För det ljusblå laget, in i framtiden...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar