söndag 22 februari 2015

Misstänker att Kajsa gjorde målen...


Surfade vidare igår kväll och hittade vilka som var uttagna igår till matchen mot Viljan och jag kan nog säga att det var ett bra jobb att gå ifrån till 2-0 och att hålla 2-3 även om jag inte vet Viljans form för som vi ser så var det inte så många ordinarie. Det pratades om sjukdom, skador och sportlov men jag kom ju på att Jessica Leander var på Bosön med F17-landslaget..
Känner verkligen att nästa träningsmatch vill jag inte missa och den är mot Forsby 7;e mars på Swedbank Park...
När jag tänker på gårdagens match så tänker jag mig att det var Kajsa Hall Wistling som smällde in ett par bollar innan verkligheten kom i fatt. Ska bli intressant att läsa referatet när det kommer på hemsidan eller om för att se om jag hade rätt..
Så här såg truppen ut på SvFF:s hemsida:

  • Sanna Adamsson 
  • Emilia Everbrand 
  • Ella Grönros 
  • Kajsa Hall Wistling 
  • Matilda Hotti 
  • Clara Lind Henriksson 
  • Sandra Lindström 
  • Wilma Reinitz Lundbergh 
  • Ellen Sandström 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar