onsdag 11 februari 2015

Hanna Åbom lägger skorna på hyllan...


Jag Örebro SK Söders rubrik passar lika bra här för de meddelar att Hanna Åbom med förflutet i Gideonsberg och KIF Örebro och som var en stark orsak till söderbönornas fina insats i division ett södra Svealand då de tog sig ända fram till kvalet till Elitettan nu lägger skorna på hyllan. Hon måste verkligen vara den spelare efter Gideonsbergs storhetstid som har haft den starkaste fotbollskarriären och hon kommer var en av dem som jag kommer att minnas. Jag tror nog bilden i mitt huvud när hon satt på konstgräset och grät på Swedbank Park när det ljusblå laget trillade ut Norrettan första gången aldrig kommer att suddas ut och jag är glad att hon kunde gå vidare och att hon har fått den karriär hon har fått. Den som många andra fotbollsspelare bara drömmer om...
Bild: Örebro SK Söders hemsida...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar