tisdag 29 juli 2014

Norra Svealand 2 tipset...


Stefan Andersson gick ut i sommarhettan ut som tipskung, men nu kan han inte sola sig i glansen längre utan nu är det dax för honom att försvara sin titel. Hans vinstdrag som schackmattade oss alla var att han vågade chansa. Ofta så har hans chansningar inte gått hem men friskt vågat, hälften vunnet för till slut stod han han där på tronen. Det finns inga förutsägbara utgångar för kanske inte allt men mycket kan hända. Så här ser min rad ut så här när höstsäsongen (ordet höst vill vi inte höra) drar igång. Kom ihåg att du kan tippa i kommentatorsfältet om du har ett Googlekonto, via Facebook, Twitter eller SMS eller mail om du råkar ha tillgång till de sista uppgifterna:

1, Enköping - Irsta X Förra gången gick Enköping segrande ur striden, men nu ser vi två lag som verkligen har tänt till så jag säger kryss...

2, Gagnef - VIK 2

3, Gideonsberg - Vattholma 1 Jag jag väljer att tro på de ljusblå fast Vattholma har ju kommit igång...

Det blir bara tre matcher med på det första tipset, men jag tror nog att det nog kan lite klurigt ändå tack vare Enköping vs Irsta och vem vet så kan kanske Vattholma skrälla men jag väljer att inte tro det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar