måndag 20 juni 2016

Snabba ryck med norra Svealand ett tipset..


Så har jag haft första dagen på min semester och jag har ägnat mig åt att varva ner så jag känner mig lite trött så här på kvällskvisten men ett tips ska jag väl få ihop. Första matchen spelas på imorgon tisdag kväll då det är Rimbo som tar emot Bollstanäs..

Så här ser mitt tips ut:

1, Rimbo - Bollstanäs 2 Säkert som amen i kyrkan..

2, Djursholm - Bele Barkaby 1 Djursholm måste väl ta sin första seger någon gång..

3, Gideonsberg - Ljusdal 2 Det kommer inte att bli några 7-0 i alla fall...

4, Bormmapojkarna - Gamla Uppsala 2 De verkar ha ångan uppe...

5, Gustafs - Ornäs 1 Oj, ett derby...

6, Tierp - Huge 1 Nästan ett derby också...

Vill du vara med, vilket du vill så skriver du ditt tips: a, I kommentatorsfältet b, På Gideonsbergsbloggens Facebooksida c, Via Twitter om du följer mig där d, Via SMS om du har mitt mobilnummer. Välj det sätt som passar dig för det viktiga är att du lämnar in det..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar