tisdag 19 november 2013

Jepp...

Misstänker att vi kommer hamna i en svacka igen nu efter allt futsalande och länslagsspelande, men jag kommer att leta och fundera. Väntar verkligen på att det ska bli klart med nya serien och vilka lag som kommer att vara med. Har kollat in de hemsidor för de lag som var i division två norra Svealand förra året och det är inga informationsöverflödshemsidor....

Måste bara få dela en rolig sak. Jag har en del läsare som inte har koppling till fotbollen och det här fick jag på Facebook i lördags:

"Hör och häpna! Jag har just läst Robbie Laulers sportkrönika om matchen igår. Du skriver bättre. Han skriver inte dåligt, även om jag som kanske endast har läst max 5 sådana artiklar i hela mitt liv hade förväntat mig mer proffskommentarer. Jag vill se Jonas Bergvall i Aftonbladets sportkrönika! Mer Jonas till folket!"

Ja, det är bara att tacka och ta emot.... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar